EraZer Head

افاضات می کنم پس هستم

یک پدیده نادر و غیرطبیعی


چند وقت پیش که با بر و بچز رفته بودیم بیرون یه پسره همرامون بود که از پستو بیرون اومد و گفت : هترو-سکشواله (یعنی دگرجنسـگرا)!!!

باورم نمی شد… یعنی فکرش رو بکنید که یه پسری با یه دختری بخواد… اصلاً نمی تونم به زبون بیارمش! اصلاً اسم این پدیده نادر غیر طبیعی رو چی میشه گذاشت؟

حالا خودتون رو جای والدین همچین بچه ای بذارین… فکر کنین با همچین بچه ای چه ها می کشن… خجالت داشتن یه پسر دگرجنسـگرا مگه کم دردیه؟

من یه بار حتی یه دگرجنسـگرایی دیدم که می گفت این عمل (یعنی خوابیدن با جنس مخالف) طبیعیه و حتی بعضی از حیوانات هم این کار رو انجام میدن… من هم بهش گفتم آدم ها و حیوانات با هم خیلی فرق دارن! مگه قراره هر کاری حیوونا می کنن ما هم بکنیم؟ اما اون کوتاه نمی اومد و اصرار داشت که دگرجنسـگرا بودن طبیعیه و اون دگرجنسگرا به دنیا اومده!

من یکی که نمی تونم این قضیه رو هضم کنم… آخه یعنی چی؟! همه استریت ها رو باید کشت و به جهنم فرستاد! خدا ما رو چنان موجودات مهربان و دلنگرانی آفریده که تمام هم نوعانمون رو دوست داریم اما آدم هایی «اون طوری» که بین ما میرن و میان و ادعا می کنن نرمال هستن فقط مایه فضاحت و ننگ بشریتن و بنیان خانواده رو هم تهدید می کنن.

بیایید از همین الان و همه با هم جلو این عمل شرم آور و غیر انسانی رو بگیریم. این قدر هم جوش نزنید یک کم بخندید!

پ.ن : جایزه بهترین مطلب نوشته شده امسال بر ضد هموفوبیا رو خودم با اختیاراتی که به من داده نشده و خودم به خودم می دم تقدیم می کنم به نوشته فوق از وبلاگ الماس خوش تراش (یا همون فگ دایریز بعد از این!) که بدون اطلاع خودش مطلبش رو ترجمه کردم (با اندکی دخل و تصرف مثل همیشه!) و گذاشتم اینجا. ایشالله که نق نمیزنه!

یک کلام هم خدمت برادران و خواهران دگرجنسـگرا: لطفاً یه بار دیگه مطلب رو بخونین و البته یک کم هم روش فکر کنین… باشد که رستگار شوید! (البته از اون لحاظ!)

21 پاسخ به “یک پدیده نادر و غیرطبیعی

  1. Pooya مِی 17, 2009 در 7:39 ب.ظ.

    مرسی که این افتخار رو به من دادی! الان دارم به خودم میبالم، تقریبا بال درآوردم!

    به امید روزی که تمام هتروها از چهره روزگار محو بشن!
    ===============================================
    آمین!

  2. solmaz مِی 18, 2009 در 1:46 ق.ظ.

    ايول…بسي فيض برديم…منم راي نامبر وان ميدم…
    (به كامنت بالايي و جواب تو ):فقط بچه ها مواظب باشين از اونور بوم نيوفتين…هتروفوبيا هم فرقي با هوموفوبيا نداره
    =============================================
    ای بابا ولمون کن بذار یه کم بخندیم خوش باشیم… شما چرا همه چیز رو جدی میگیرین؟!

  3. Raham مِی 18, 2009 در 8:36 ق.ظ.

    البته پدر و مادر نباید می شد، باید پدر و پدر یا مادر و مادر (یا همون والدین) می شد احتمالا تا روند داستانی درست بشه! 😉

    سلام
    ==================================================
    آره خب در متون اصلی و اولیه از عبارت parents استفاده شده بود که معادل والدین هست… اولین کاتبین و مترجمان مثل اینکه این اشتباه رو کردن و والدین رو به پدر و مادر ترجمه کردن! مثل اشتباه مترجم های قرآن که حوری (به معنی کشمش) رو به زن زیبا ترجمه کردن… یعنی در واقع پاداش شهدا 72 عدد کشمش بوده و نه 72 برده جنسی! به هر حال این چیزا تو تاریخ پیش میاد… شما ببخشید! متن رو هم تصحیح کردیم!

  4. Nosrat مِی 18, 2009 در 12:39 ب.ظ.

    وا! چه آرزوهای عجیبی دارین شماها!
    =====================================
    آرزوی عجیب رو اونا دارن که مشابه این متن رو (البته با جا بجا کردن جای کلمات همجنسـگرا و دگرجنسـگرا) هر روز تکرار می کنن.

  5. دنیا مِی 18, 2009 در 6:05 ب.ظ.

    هه هه هه
    باحال بود ولی واقعا باید اعتراف کنم خوشحالم که مثل شماها با این مشکل(برخود مردم و دولت)روبه رو نیستم چون مطمئنم افسرده می شدم و هیچ وقت نمی تونستم زندگیه طبیعی داشته باشم،امیدوارم شما قوی باشد
    روزی همه یاد بگیریم اگه نمی تونیم همدیگرو دوست داشته باشیم حداقل به هم احترام بذاریم
    ==================================================
    ممنون 🙂

  6. solmaz مِی 19, 2009 در 10:38 ق.ظ.

    هه هه يه چیز جالب…يه دوست هترو دارم كه خوب خيلي بچه خوبيه يه بار كه به شوخي داشت يه گی رو مسخره مي كرد و من بش اعتراض كردم دقيقا جواب تو رو داد
    =============================================
    خب حالا این یعنی چی؟! می خوای بگی من اشتباه می کنم یا می خوای بگی دوستت درست می گفته؟! 😀

  7. شاهزاده خانم مِی 19, 2009 در 2:09 ب.ظ.

    hamishe az zavieye dide adamaye dige be masael negah kardan jalebe…..ma adama vase inim k hamdige ro dark konim na inke hamash ba ham mobareze konim
    jaleb bood
    =================================================
    دقیقاً
    دست نویسنده ش درد نکنه!

  8. Chariot مِی 20, 2009 در 9:02 ب.ظ.

    آقا یعنی چه ؟؟؟ گندشو در اووردین ؟؟ مگه میشه به این آدمایی که از حیوان هم پست ترن اجازه ی زندگی داد ؟؟ یعنی چی آقا ؟ کمی هم به بشریت فکر کنید !!! به نسل های آینده … اگه پس فردا این آدمای بیمار رو آزاد بزارین بعد جواب آیندگانمونو چی بدیم ؟؟ هترو سکشوالیتی ؟؟ خیر آقا خیر … به هیچ عنوان … امکان نداره !!! اعصابمونو خورد نکنیداااااااا
    =====================================================
    منم همین رو می گم کو گوش شنوا هی واسمون کتاب و منبع و روانشناس میارن آخه اینا دلیل سلامت یا بیمار بودن یه رابطه میشه؟ الله اکبر!

  9. solmaz مِی 20, 2009 در 11:02 ب.ظ.

    اقا میلتو به میلم میل کن:ی
    ===========================================
    چشم قربان 😀

  10. خرمگس مِی 21, 2009 در 1:39 ق.ظ.

    اختیار دارید
    ==========================================
    اختیار دارم؟ یعنی اجازه دارم نسل این آدمای مریض و کثیف رو از زمین پاک کنم؟!

  11. Shillelagh مِی 24, 2009 در 11:27 ب.ظ.

    به سؤال بی ربط به موضوع پست دارم، می خوام بدونم نظر بقیه چی هست
    به نظرتون این گرایش هایی که ازشون صحبت می شه حالا از هر نوعیش می خواد باشه، آیا قضیه ی س-ک-س هم این وسط حتماً باید وجود داشته باشه ؟ یعنی یک شخص همج-ن-سگرا بر اساس نوع س-ک-سی که انجام می ده، بهش صفت همج-ن-سگرا تعلق می گیره ؟ یعنی کسی چیزی به نام س-ک-س با طرف مقابلش نداشته باشه، اسمش نمی تونه همج-ن-سگرا باشه ؟
    ==============================================================
    سوال شما ممکنه سوال خیلی ها باشه. جوابش رو هم نباید به صورت نظرسنجی یا همه پرسی! پیدا کرد. اگه یه سر تو کتاب ها یا مقالات مرجع روانشناسی یا سـکسـ-ولوژی بزنید جوابش رو پید ا می کنید.
    در واقع گرایش جنسی از هر نوع (همـ-جنسگرایی یا دگـرجنسگرایی و غیره) می تونه همراه با عمل جنـسی (صکص) همراه باشه یا نباشه. این به این معنیه که لزوماً هر کسی که با جنس مخالف رابطه جنـسی داره دگر جنسگرا نیست و هر کس که با همـجنـس خودش صکص کنه همـجنسـگرا نیست. بر عکسش هم صادقه. یعنی یک نفر که تمام عمرش رو با جنس مخالف رابطه داشته ممکنه در واقع همـجنسـگرا باشه و الی آخر. مثال دیگه ش هم کشیش ها یا راهب هایی هستن که در تمام عمرشون با کسی رابطه جنـسی برقرار نمی کنن اما بالاخره یه گرایش جنـسی دارن!
    اون چیزی که اهمیت داره اینه که اولاً رابطه جنـسی بر طبق نیاز درونی خود آدم و گرایش جنـسیش یه نیاز مهمه که «باید» بهش رسیدگی بشه وگرنه لطمه های روحی و روانی زیادی به جا می ذاره و نکته مهم دوم هم اینه که فرد کلاً باید با گرایش جنسیش راحت باشه و خودش رو اون طور که هست بپذیره. نکته سوم هم اینه که هر تلاشی برای تغییر گرایشات جنـسی فرد (که اکثراً از پشتوانه تبلیغاتی دینی برخورداره) بسیار خطرناکه و اثرات مخربی روی روح و گاهاً جسم فرد میذاره (بعضی از این به اصطلاح درمان ها از طریق تزریق هورمون و بعضی دیگه هم از طریق ریاضت دادن!! انجام می گیره)
    این ها مطالبی هست که انجمن های معتبر پزشکی و روان پزشکی جهان روشون تاکید می کنن.
    باز هم اگه سوالی داشتید در خدمتیم.

  12. Gia مِی 25, 2009 در 6:18 ق.ظ.

    دوست دارم یک روز از خواب پاشم و ببینم همه گی شدن.تو خیابون تو بازار تو دانشگاه تو قبرستون …
    ===============================================
    حالا تو قبرستون اگه زیاد گی نباشه هم زیاد اشکال نداره….

  13. اهوراني مِی 29, 2009 در 4:59 ب.ظ.

    من از جنس شما نيستم و ازتون خواهش مي كنم تو انتخاب طرفتون اشتباه نكنيد مثل مربي شناي من كه بدجوري بهم گير داده . واقعاداره حالمو به هم ميزنه(مخصوصا مراسم خداحافظيش كه احساس لجن بودن مفرط مي كنم).شما غير از ترك كلاس راه حل ديگه اي سراغ نداريد؟
    ====================================================
    علیک سلام! از جنس ما نیستی یعنی چی؟ جنس ما چیه؟ منظورت اینه که مذکر -یا احیاناً مونث- نیستی؟ سفید پوست نیستی؟ ایرانی نیستی؟ شاید آدمیزاد نیستی؟ یا هستی ولی گی نیستی؟ چی نیستی؟ قشنگ مشخص می کردی خب!
    اما از همه این سوالات گذشته، اگه مسئله همون چیزیه که من فکر می کنم و هنوز کاملاً مطمئن نیستم، بهترین راه حل همون چیزیه که خودت هم گفتی. ترک کلاس. اگه مستقیماً بهش گفتی که ازش خوشت نمیاد یا اینکه از هم-جنست خوشت نمیاد و اونم حالیش نمیشه خب کلاست رو عوض کن. مگه قحط باشگاهه؟ با این حال من هنوز فکر می کنم هیچ چیزی جای یه گفتمان منطقی رو نمی گیره. خیلی خونسرد و درست حسابی واسش این چیزا رو توضیح بده. موفق باشی. (ما اینجا مشاوره هم می کنیم!!)

  14. اهوراني مِی 30, 2009 در 2:41 ب.ظ.

    از جنس شما نيستم يعني از جنس جور اقليت سالم و تكميل و عادي شما همجنسگرا(باز)ان نيستم. من يه آدم الدنگ اب نرمالم مثل اكثريت-كه احتمالا به تشخيص شما هموفوبيا هم دارم- و عشق افلاطوني فرشته اي مثل مربي ام هيچ رقم تو كتم نميره. تازه دگماتيسم حاد هم دارم(بايد بميرم نه؟)واگر يكي مثل شخص شخيص مربي يا هم اتاقي رو ببينم كه آب از لب ولوچه اش آويزونه بايد يه لنت بسوزونم هي نگه دارم توي جو عق بزنم.اين اصل مطلب بود راجع به حدود وصغور از جنس شما نبودن والبته نظر اصليم.
    ================================================
    حالا چرا این همه نفرت؟؟

  15. شهره جون 30, 2009 در 12:59 ق.ظ.

    من یه دختراستریت هستم و از شب های بیکاری تابستون با بلاگ تون آشنا شدم.ایده هتروفوبیا ایده بامزه ای بود ولی شما هم زیاد سخت نگیرید لازم نیست انقدر خودتونو اذیت کنین در مورد دیدگاه دیگران در مورد همجنسگرایان انقدر خودتونو اذیت نکین خب دیگه عزیزانم ایرانه دیگه حتی ببعضی خانواده ها رابطه پسر و دختر روهم قبول ندارن چه برسه اینو ولی یادتون باشه چه همجنسگراو چه دگر جنسگرا سعی کنین فقط قلب تون رو برای یه نفر باز کنید حالا چه همجنس چه غیر همجنس سعی کنید فقط عاشق یه نفر باشید و یه معشوقه داشته باشید.چه کسایی که بیش از یه معشوقه دارن منحرف هستند پس سعی کنید به یک نفر عشق بورزید..خدا یکی عشق هم یکی
    ==========================================================
    خدا که نیست… پس عشق هم نیست؟!
    در مورد ایده «انحراف» فلانی یا بهمانی هم بنده سعی می کنم حکمی صادر نکنم. شما هم همین سعی را بکنید! ممنون.
    راستی بالاخره شما بابک هستی یا شهره؟! 😉

  16. شاهرخ خان ژوئیه 6, 2009 در 3:14 ق.ظ.

    دوباره این مطلبو خوندم چقدر جالب بود

  17. علیرضا ژوئیه 24, 2009 در 1:23 ب.ظ.

    با تشکر از مطالب خوب و آموزنده .

  18. amiramir آگوست 25, 2009 در 6:47 ب.ظ.

    لذت عشق بازی با همــجـنس را فقط کسی میتواند درک کند که همــجـ-ـنس گرا باشد نه کس دیگری

  19. شاهرخ خان سپتامبر 21, 2009 در 2:20 ق.ظ.

    خب اشکال نداره بعضی ها هموفوبیا باشن در عوض خیلی گی ها هستن که از رابطه پسر و دختر خوششون نمی یاد و دوست ندارن و همیشه با عصبانیت به این رابطه نگاه می کنند. این به اون در
    ============================================================
    اون ها دیگه خیلی در اقلیتن! در ضمن اگر هم وجود داشته باشن هیچ آسیبی به استریت ها نمی تونن بزنن و براشون نطق های آتشین اخلاقی روانشناسی آبگوشتی هم نمی کنن. پس این به اون در نمیشه!

بیان دیدگاه